Βιαστής Αναρχικός Ιάσονας Σ. στην Κατάληψη Κολοκοτρώνη 14 - Κ14 - ΒΚΠ !

 




Νέα καταγγελία βιασμού από  Αναρχική στο Athens Indyedia !


24/03/2023 1:17 πμ.


Καταγγελία Παραβιαστικής Συμπεριφοράς



Καταγγελία για τον Ιάσονα Σ. που οργανώνεται στους χώρους μας


Αυτή η καταγγελία αφορά μια σειρά περιστατικών που έγιναν το 2019 από τον Ιάσονα Σ. που οργανώνεται στη συνέλευση ΒΚΠ. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να λυθεί εσωτερικά, χωρίς ‘επισημότητες’, κυρίως γιατί κουράστηκα να επανατραυματίζομαι από τον κάθε μαλάκα που προσπαθεί να προστατεύσει τους φίλους του. Μετά όμως από πολλά χρόνια και απογοητεύσεις, και με τη στήριξη κάποιων δικών μου ανθρώπων, αποφάσισα να το ανοίξω και με πολιτικό πρόσημο. Το κείμενο αυτό είναι προϊόν της αγανάκτησης και της οργής που σχεδόν τέσσερα χρόνια τώρα δεν σταμάτησε να με πνίγει. Εγώ και ο Ιάσονας λοιπόν ήμασταν σε σταθερή σχέση, και τον Ιούλιο του 2019 είχαμε πάει να περάσουμε το βράδυ σε μια φίλη. Αφού τελείωσε η μάζωξη, όταν πήγαμε να κοιμηθούμε, ο Ιάσονας ξεκίνησε να με πιέζει έντονα να κάνουμε σεξ. Εγώ επανειλημμένα έλεγα ότι δεν ήθελα. Τελικά δέχτηκα προκειμένου να γλυτώσω από την πίεση, και αμέσως μετά έπεσα για ύπνο - αν και αυτός συνέχισε να προσπαθεί να με πείσει να συνεχίσουμε. Κάποιες ώρες μετά, κοντά στις 7 το πρωί, ξύπνησα τρομοκρατημένη συνειδητοποιώντας ότι είχε τα χέρια του μέσα μου, όσο εγώ δεν είχα τις αισθήσεις μου. Έπρεπε να ζητήσω πολλές φορές να σταματήσει. Όταν δε επιχειρούσα να το συζητήσω, τόσο αμέσως μετά το συμβάν όσο και στο επόμενο διάστημα, η απάντηση που έπαιρνα ήταν είτε «μπορούμε να μη το ξανασυζητήσουμε;» είτε «σε ποιον το έχεις πει». Έξι μήνες μετά το συμβάν, ούσα ερωτευμένη, ήμουν ακόμα μαζί του. Μια μέρα λοιπόν πριν φύγουμε για διήμερο διακοπών, κάναμε σεξ σε στάση που εγώ δεν τον έβλεπα. Συνειδητοποιώ ότι κρατάει το κινητό του και γελάει. Ήταν -προφανως χωρίς καμία συγκατάθεση- σε κλήση με έναν φίλο του (το εάν το βίντεο ήταν ανοιχτό δεν θα το μάθω ποτέ σίγουρα) και εγώ σαν ‘υστερική’, είχα το θράσος να θυμώσω(!) που με ξεφτυλισε κανονικά για το πόσο ‘υπερβάλλω’, όσο μάλιστα ήταν ακόμα στην κλήση. Αφού το έκλεισε με γέλια και χαρές για το πόσο μάγκες είναι, μου είπε συγνώμη και, συνεχίζοντας: "μη χαλάσεις τις διακοπές μας όμως". Περιττό να πω ότι αυτά είναι μόνο τα περιστατικά που θυμάμαι καθώς με τραυμάτισαν έντονα - τέτοια συμπεριφορά είχε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης. Φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα, που αποφάσισα να μιλήσω και για να είμαι ειλικρινής δε το θεωρώ απόλυτα δική μου επιλογή. Μετά από τρία χρόνια που το κρατούσα μυστικό, αποφάσισα να ανοιχτώ σε δικούς μου ανθρώπους, γιατί βαρέθηκα να είναι μυστικό και να τον κάνουν όλοι παρέα. Πρόσφατα μάλιστα δια στομάτος γνωστών μας, ο ίδιος άνθρωπος που όλο μου ζηταγε να μη συζητηθεί ποτέ μου λέει χίλια μπράβο(!) που είχα το θάρρος να μιλήσω. Πήρατε το χώρο μου, θα κάνω κατάληψη στον δικό σας. Δεν θα ακουστεί το αφήγημα κανενός για το τι συνέβη σε εμένα, ειδικά όχι από κάποιον που ‘δεν θυμόταν’ καν πως μου το έκανε αυτό. Δεν θα μου πάρετε άλλο χώρο, δεν θα επικρατήσει πάλι το δικό σας αφήγημα, ήρθε η ώρα να σας αναγκάσω επιτέλους να με ακούσετε. Μου πήρε τόσα χρόνια να μιλήσω και ίσως μόνο τώρα να καταφέρω να το αφήσω πίσω μου. Δεν θα μας στερήσει κανείς άλλος τη χαρά μας, τα θέλω μας και πιο σημαντικά, τα όχι μας. Αδιαφορώ πλήρως για οποιαδήποτε μορφή ‘ανταπόδοσης’ της βίας που υπέστην στον Ιάσονα, και δεν επιζητώ εκδίκηση. Ελπίζω όμως να καταλάβει ο κόσμος επιτέλους ότι δεν θα το βουλωσουμε και ότι αυτά μαθαίνονται όσα χρόνια κι αν περάσουν.